Zamówienia oferty i reklamacje 737 452 155
Kategorie
Aktualności |
*** Opóźnienia w wysyłce *** Drodzy Klienci,
w związku z licznymi wiadomościami na które nie jesteśmy w stanie odpowiadać na bieżąco postanowiliśmy wyjaśnić Wam obecną sytuację. Zatrzymajcie się na chwilę i pozwólcie, że szczerze, od serca przedstawimy Wam co się dzieje z Waszymi zamówieniami.
Od kilku tygodni, każdego dnia bez względu na to czy jest to dzień roboczy czy też Święto staramy się nadgonić i realizować Wasze zamówienia... Dokładamy wszelkich starań, ale przyznajemy, że mimo pracy po 14-16 godzin dziennie nie jest to łatwe. Bardzo chcielibyśmy, aby każdy z Was otrzymał paczkę w jak najkrótszym czasie, ale uwierzcie, mimo wielu starań, po prostu na ten moment jest to niemożliwe. Robimy co w naszej mocy i obecna sytuacja nie wynika z naszej opieszałości, chęci oszustwa czy też braku roślin. Wynika to zdecydowanie z innych powodów, których w żaden sposób przeskoczyć się nie da…chociaż bardzo byśmy chcieli.
Za każde Wasze zamówienie bardzo dziękujemy, każde Wasze złożone zamówienie jest przyjęte do realizacji i z każdym z Was w miarę naszych możliwości kontaktujemy się, aby potwierdzić termin wysyłki. Rozpoczynając sezon w tym roku nie myśleliśmy, że zapotrzebowanie na roślinki będzie tak ogromne! Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że jest Was tak wielu, że obdarzacie nas zaufaniem, że dbacie o swoje ogrody, jednakże martwi nas to iż nie jesteśmy w stanie realizować wszystkich zamówień w krótszym terminie, a co za tym idzie tracimy Wasze zaufanie.
Zaskoczyliście nas…a my chcąc sprostać Waszym oczekiwaniom spotykamy się z utrudnieniami na każdym etapie naszej pracy – począwszy od naszych możliwości związanych z miejscem do pakowania przesyłek, poprzez problemy ze znalezieniem dodatkowych osób do pracy, a także z problemami firm kurierskich – oni również mają ograniczone możliwości jeżeli chodzi o ilość zabieranych paczek. Mimo wystosowanych próśb firmy kurierskie nie zgodziły się na zabieranie wszystkich przygotowywanych przez nas przesyłek. Nie ma też możliwości nadawania paczek bezpośrednio do oddziału, ponieważ ten, ze względu na koronawirusa, jest zamknięty.
Osoby szykujące i pakujące dla Was przesyłki chcąc nadgonić realizację zamówień zaczynają pracę nawet o 4-5 rano, ale i to niestety często nie pomaga.
Musicie mieć też świadomość, że sprzedajemy żywe roślinki, które rządzą się swoimi prawami i normalne jest to, że są przypadki kiedy to mimo ogromu zabiegów i prac związanych z ich jakością i kondycją roślinki w momencie pakowania nie nadają się do wysyłki, nie przejawiają oznak życia czy po prostu są niedostępne. Nie jest to wynikiem naszej złej woli czy tym, że roślinki pojechały do innej osoby tylko po prostu z prawa natury. Każdy z nas chciałby, aby roślinki nie miewały chorób, aby wiecznie były piękne i nie atakowały ich szkodniki, ale niestety nie zawsze jest tak jak byśmy chcieli.
Zdarzają się przypadki, że ktoś z osób pracujących na placu uszykuje nie tę roślinkę czy nie tą wielkość doniczki lub roślinkę która jest słaba, ale z czystym sumieniem informujemy, że wynika to z niedopatrzenia – przy takiej ilości pracy jest to raczej nieuniknione. Bardzo za to przepraszamy, ale jednocześnie prosimy o zrozumienie – w takich przypadkach kiedy wina leży po naszej stronie każdy z Was ma prawo do zgłoszenia reklamacji, a my jak tylko znajdziemy czas na pewno ją rozpatrzymy i dojdziemy z każdym z Was do porozumienia.
Na koniec bardzo Was prosimy o to, abyśmy byli dla siebie dobrzy. Wszystkie wiadomości w których piszecie jacy to jesteśmy źli, jak chcemy Was oszukać, kwestionujecie naszą wiedzę i doświadczenie, zastraszacie sądami, policją, negatywnymi opiniami w żaden sposób nie polepszają sytuacji. Zarzucanie, że nie odbieramy telefonu, że trudno się dodzwonić – uwierzcie, że podczas jednej rozmowy telefonicznej z jednym z Was kolejne 50 osób próbuje się do nas dodzwonić. Bez przerwy jedno z nas toczy rozmowy z Klientami, odpowiada na mnóstwo pytań, wysłuchuje wielu zarzutów. Uruchomienie drugiego telefonu nie jest możliwe, gdyż wtedy kolejna osoba musiałaby wisieć na telefonie zamiast pakować roślinki do wysyłki. Podobnie sytuacja ma się z mailami – wszystkie wiadomości do nas docierają, nasze skrzynki mailowe pękają w szwach, każdego dnia spędzamy wiele godzin na odpisywanie, ale naprawdę nasze możliwości są ograniczone i nie jesteśmy w stanie na bieżąco po chwili każdemu z Was odpisać. Naprawdę chcielibyśmy, aby wszystko odbywało się szybciej, lepiej, niestety nie ma rzeczy niemożliwych. Jesteśmy tylko ludźmi i nasze moce przerobowe też są ograniczone ze względu na możliwości fizyczne.
Na chwile obecną pragniemy i możemy jedynie wszystkich niezadowolonych Klientów przeprosić i zapewnić, że mimo ogromu pracy poradzimy sobie! Dajcie nam chwilę, a na pewno damy radę z tym wszystkim co dookoła nas się aktualnie dzieje!
Pozdrawiamy Was ciepło i działamy dalej! Wiadomość z dnia: 29-06-2020 |
Opóźnienia w wysyłce Wysyłka wiosenna zgodnie z regulaminem jest wydłużona i następuje wg kolejności wpłat i pobrań oraz związana jest z wiosennym przebudzeniem roślin.
ZDROWIE JEST DLA NAS NAJWAŻNIEJSZE
Sytuacja w jakiej wszyscy się znaleźliśmy wymusiła na nas wprowadzenie niezbędnych zmian w procesie realizowania przesyłek m. in. takich jak: zmniejszenie liczby osób na zmianie, kontrola stanu zdrowia pracowników, regularna dezynfekcja pomieszczeń.
Przykładamy największe starania, aby ograniczyć opóźnienia w realizacji zamówień, jednak ze względu na nowe procedury w logistyce, ich czas może się wydłużyć. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość w tym trudnym dla wszystkich czasie.
Pracownicy są na kwarantannie i zamiast w 16 osób pracujemy, w 5 osób, każdy telefon i pytanie kiedy wysyłka, wydłuża czas oczekiwania, zamiast szykować paczki, tkwimy w biurze.
Po przygotowaniu zamówienia skontaktujemy się i ustalimy dogodny termin wysyłki. Wiadomość z dnia: 11-05-2020 |
*** Po upałach wznawiamy wysyłkę *** Po upałach wysyłka zostaje wznowiona Wiadomość z dnia: 05-08-2019 |
*** OFERTA SPECJALNA * LILIOWCE I HOSTY 9,99zł *** Oferta specjalna ważna do wyczerpania zapasu danego gatunku. W przypadku zakupu brakującej rośliny przez klienta będziemy kontaktować się telefonicznie, w celu ustalenia dalszej realizacji zamówienia. Wiadomość z dnia: 01-08-2019 |
** WYSYŁKA ROŚLIN WZNOWIONA ** Z uwagi na duże zainteresowanie naszą ofertą wysyłka jest wydłużona i następuje wg kolejności wpłat i pobrań. Każdego klienta traktujemy indywidualnie i staramy się aby był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Wysyłamy rośliny różnej wielkości i różnego rodzaju, więc czas jaki trzeba poświęcić na ich zapakowanie i zabezpieczenie jest różny. W chwili obecnej okres oczekiwania na przesyłkę to ok 3-4 tygodnie. Jak tylko przygotujemy rośliny do pakowania, powiadomimy każdego klienta indywidualnie o wysyłce. Wiadomość z dnia: 19-04-2018 |
NOWE PROMOCJE W SKLEPIE! NOWE PROMOCJE W SKLEPIE!
Zachęcamy wszystkich klientów do sprawdzania naszej nowej oferty promocyjnej: OFERTA PROMOCYJNA -10%
http://www.iglaki24.pl/k2589,oferta-promocyjna-10.html OFERTA PROMOCYJNA -20%
http://www.iglaki24.pl/k2590,oferta-promocyjna-20.html OFERTA PROMOCYJNA -50%
http://www.iglaki24.pl/k2591,oferta-promocyjna-50.html Zapraszamy do składania zamówień
Wiadomość z dnia: 13-04-2016 |
Z okazji rozpoczęcia sezonu wiosna 2016 BYLINKA GRATIS XII. Regulamin promocji "BYLINKA GRATIS". 12.1. Założenia promocji: Organizatorem promocji jest Sklep internetowy iglaki24.pl Promocja skierowana jest dla klientów sklepu, których rabat nie przekroczył 20%. Promocja trwa do odwołania. Promocja ilościowa może łączyć się z innymi promocjami ilościowymi i procentowymi. 12.2.Warunki udziału w promocji i realizacja promocji: Warunkiem udziału w promocji jest złożenie zamówienia na stronie www.iglaki24.pl. Należy zamówić co najmniej 10sztuk bylin tego samego gatunku i odmiany a 1 sztuka zostanie dopisana do zamówienia gratis. Zastrzegamy prawo zmiany gatunku lub odmiany wysyłanej rośliny. Zmiana zostanie uzgodniona z klientem telefonicznie. Wiadomość z dnia: 23-03-2016 |
1
|