Zamówienia oferty i reklamacje 737 452 155
Kategorie
|
Kiedy można złożyć zamówienia? Sprzedaż roślin odbywa się przez cały rok, również zimą. Zamówienia składane od listopada do kwietnia są formą przedsprzedaży-wysyłka rozpoczyna się wiosną. Rośliny kopane i balotowane wysyłamy wczesną wiosną i późną jesienią. Jak można złożyć zamówienie w sklepie? Dokonywanie zakupów w naszym sklepie jest niezwykle proste. W jakim okresie można sadzić rośliny ? Rośliny zakupione w donicach można sadzić przez cały okres wegetacji (tj. od marca do listopada). Sadzonki kopane i balotowane należy sadzić wczesną wiosną przed rozpoczęciem wegetacji lub późną jesienią. Najlepsze szanse na przyjęcie roślin kopanych mają rośliny liściaste w stanie bezlistnym oraz rośliny iglaste i zimozielone po zakończeniu przyrostu. Jaki jest termin wysyłki roślin? Zamówienia realizowane są wg kolejności wpłat i pobrań. Po przygotowaniu zamówienia każdy informowany jest telefonicznie oraz potwierdzany jest adres i ustalany dogodny termin dostawy. Orientacyjne terminy realizacji zamówień podane są w zakładce „Aktualności” na głównej stronie sklepu. Jak długo trzeba czekać na wysyłkę roślin zakupionych w zimie? Informacja na temat wstrzymania i rozpoczęcia wysyłki umieszczona jest w zakładce „Aktualności” na głównej stronie Sklepu oraz w Regulaminie. Zamówienia realizowane są wg kolejności wpłat i pobrań, jednak wysyłka wiosenna jest wydłużona i zamówienie składające się z różnych roślin czeka z wysyłką, na roślinę najpóźniej zaczynającą wegetację. W razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zastrzegamy prawo wstrzymania wysyłki. W jakie dni tygodnia wysyłamy? Wysyłka roślin następuje od poniedziałku do środy. W niektóre miejsca w Polsce paczki wysyłane są w czwartek. Uzależnione jest to od terminarza dostaw paczek firmy kurierskiej. Skąd będę wiedzieć, że paczka została już nadana? W dniu wysyłki do Klienta wysyłany jest e-mail z informacją o nadaniu przesyłki. Co, jeżeli po otrzymaniu informacji o wysyłce nie otrzymam zamówienia do piątku? Rośliny przed wysyłką są dobrze zabezpieczone, zapakowane i podlane. Paczki są przez nas tak przygotowane, że kilkudniowy okres ich podróży nie wpływa na kondycję roślin. Zazwyczaj po wydłużonym terminie dostarczenia rośliny docierają w bardzo dobrym stanie. Co zrobić, gdy zamówienie nie dociera dłużej niż 2 dni? Należy skontaktować się z nami pod numerem 737 452 155. Przed kontaktem należy przygotować numer zamówienia. Jak wyglądają sadzonki wiosną i jesienią? Rośliny rosną u nas na dworze i są zahartowane. Wczesną wiosną i późną jesienią rośliny liściaste są bez liści, o życiu decydują żywe pączki, lub giętkie gałązki. Iglaki na zimę tracą swą żywą barwę, wiosną kolor się ożywia. Byliny to rośliny wieloletnie, które posiadają zdolność to trwałego odnawiania się. Wiosną i jesienią w większości nie są widoczne w doniczkach, ponieważ tracą swoją nadziemną część. O ich żywotności świadczy żywy, trwały korzeń, kłącza, bylwy i cebule. Nie warto oczekiwać z wysyłką, aż bylinka lub trawa będzie miała znaczącą wysokość. Wcześnie wysadzona łatwiej przyjmie się u Państwa w ogrodzie. Jak są pakowane rośliny? Towar przed wysyłką jest sprawdzany. Sadzonki na czas transportu są odpowiednio zabezpieczone i zapakowane. Każda roślina jest zabezpieczona oddzielnie i finalnie oznaczona paczka dociera w doskonałej kondycji. Sadzonki wysyłane są razem z doniczką, w niektórych przypadkach rośliny są wyciągane z doniczek dla obniżenia kosztów wysyłki. Jakie są koszty wysyłki? Paczka kurierska (płatność z góry) 20zł Paczka kurierska pobraniowa (płatność przy odbiorze) 28zł Chcę zamówić duże drzewo powyżej 200cm jakie będą koszty? Koszty ustalane są indywidualnie na podstawie wielkości zamówienia i adresu dostawy. W celu wyceny kosztów transporu należy skontaktować się z niami pod numerem tel.: 737 452 155 Co znaczy C1, C2, PA, szczep itd? Na stronie stosujemy oznaczenia, które są powszechnie stosowane w szkółkarstwie i ogrodnictwie. - Nazwa łacińska - Nazwa Polska - PA- forma pienna , roślina szczepiona na pniu , paliku, sztamie. Rośliny szczepione posiadają wyraźnie uformowany pień i koronę. - szczep. - oznaczenie stosowane przy roślinach iglastych , szczepienie przy korzeniu na podłożu matczynym, które gwarantuje identyczne rośliny potomne: co do wielkości , grubości igieł, koloru igieł i pokroju. - f.naturalna - forma drzewa zgodna z naturalnymi cechami wzrotu danego gatunku z wyraźnie wykształconym przewodnikiem. - f.krzaczasta - forma krzaczasta rośliny. - ob. - obwód pnia drzewa mierzony na wysokości 100cm nad powierzchnią ziemi. - bryła - część systemu korzeniowego wykopana razem z ziemią. Bryła korzeniowa jest zabezpieczona przed rozpadaniem odpowiednią tkaniną, a w przypadku dużych drzew dodatkowo drucianą siatką. - np. 3xszk. - roślina szkółkowana trzykrotnie - np. C2 wielkość pojemnika. Oferowane sadzonki są ukorzenione w pojemnikach , co gwarantuje dobrze rozwinięty system korzeniowy i pewność, że roślina przyjmie się w każdym ogrodzie. - SOLITER - krzew lub drzewo szkółkowane 3 razy lub więcej w odpowiednio dużej rozstawie. - bonsai - sposób prowadzenia roślin polegający na corocznym przycinaniu i pielęgnacji roślin w celu nadania odpowiedniej formy i figury. - FOTO - roślina z oznaczeniem FOTO w tytule nie stanowi oferty sprzedaży, jest to jedynie galeria zdjęć roślinek. W tytułach bylin, traw, paproci, bambusów stosuje się oznaczenia: - wys. 50 to docelowa wysokość, do której dorasta roślinka - kw. 5/7 roślinka kwitnie na przełomie maja / lipca Czym jest strefa mrozoodporności? Podział świata na 12 stref mrozoodporności został wprowadzony przez amerykański Departament Rolnictwa, z czasem przyjął się na całym świecie dla wskazania warunków klimatycznych, jakie muszą być spełnione dla uprawy danej rośliny. Na terenie Polski występują trzy strefy: zimna strefa 5 to Suwalszczyzna i Tatry, stosunkowo ciepła strefa 7 to zachodnie krańce z Wrocławiem i Szczecinem, strefa 6 to pozostała część kraju. Niemal bez obaw możemy uprawiać rośliny ze wskazaniem do strefy 6 włącznie, te ze wskazaniem do strefy 7 i wyższych muszą mieć zapewnioną odpowiednią ochronę na zimę. ![]() Kiedy mam rozpakować otrzymaną paczkę z roślinami? Rośliny jak najszybciej należy wypakować z kartonu i rozwinąć doniczkę z materiałów zabezpieczających. Następnie odstawiamy rośliny do zacienionego miejsca (np. altanka, ganek) i podlewamy. Następnie sadzonki można wsadzić do miejsca docelowego w ogrodzie. Jeżeli nie mają Państwo możliwości od razu wsadzić roślin doniczkowanych do gruntu, można je przetrzymać w donicach systematycznie sprawdzając wilgotność ziemi. Co z zamówieniem, jeżeli jakaś pozycja nie może być wysłana? Braki roślin mogą być spowodowane szkodami mrozowymi lub innymi warunkami pogodowymi, chorobami roślin oraz zniszczeniami roślin. W przypadku niedostępności którejkolwiek z zamawianej rośliny informujemy telefonicznie lub mailem. W takiej sytuacji można zamienić sadzonkę na inną odmianę lub gatunek. Złożyłam już zamówienie w innym sklepie i stan roślin nie był zadowalający? Jak to wygląda u Państwa? Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie. Do wysyłki wybieramy najbardziej dorodne egzemplarze. Przywiązujemy ogromną wagę do właściwego oznaczania naszych roślin. Wszystkie sadzonki zaopatrujemy w czytelne etykiety, które są w pełni odporne na zróżnicowane warunki atmosferyczne, cechuje je odporność na oddziaływanie wody oraz promieniowania UV. Wiedza i doświadczenie w zakresie profesjonalnego przygotowania roślin do transportu sprawia, iż gwarantujemy 100% zadowolenia dokonanych zakupów. Jeśli mimo wszystko mielibyście Państwo zastrzeżenia co do jakości otrzymanych roślin wówczas bardzo prosimy o kontakt 799 197 901, a na pewno znajdziemy rozwiązanie. Jakie są dane do wpłaty? 1. Rachunek bankowy PLN Katarzyna Brodziak Żabno 50 88-300 Mogilno Numer rachunku: 91291000060000000002429367 2. Rachunek bankowy walutowy EUR Alior Bank Andrzej Brodziak Żabno 50 88-300 Mogilno Numer rachunku: 59 2490 0005 0000 4000 1435 2942 IBAN PL59 2490 0005 0000 4000 1435 2942 SWIFT/BIC ALBPPLPW Typ przelewu: SEPA W tytule wpłaty należy wpisać numer zamówienia oraz imię i nazwisko. Jak się z Państwem skontaktować? ![]() - złożenie zamówienia - przygotowanie oferty, wyceny - współpraca - status zamówienia - złożenie reklamacji - wycena kosztów transportu ![]() |